ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
ergo-my-ome-728-90jpg
Home asfalistikomarketing

Δώσε επιλογές στον πελάτη

Insurancedaily Editorial Team by Insurancedaily Editorial Team
11/11/2015 - Updated on 17/11/2015
in asfalistikomarketing, Harvard Business Review, Πωλήσεις
A A
Δώσε επιλογές στον πελάτη
Share on Facebook

sales9Όταν παίρνουμε μία απόφαση, προσπαθούμε να πετύχουμε το καλύτερο αποτέλεσμα – οτιδήποτε λιγότερο ίσως είναι χάσιμο χρόνου, ενέργειας και χρημάτων.

Του Steve Martin

Διαβάστε Επίσης

Η Space Hellas σε τρία νέα έργα στον τομέα της κυβερνοάμυνας

Η Space Hellas σε τρία νέα έργα στον τομέα της κυβερνοάμυνας

May 9, 2025
Περί λαού, κοινωνικών αντιθέσεων, λαϊκισμού και αστικού πολιτισμού

Περί λαού, κοινωνικών αντιθέσεων, λαϊκισμού και αστικού πολιτισμού

May 9, 2025

Όμως στον τρελό σημερινό κόσμο της υπερπληροφόρησης, πρέπει επίσης να ισορροπούμε την «ποσότητα» των επιλογών μας με τον χρόνο που χρειάζεται για να γίνουν πραγματικότητα.

Η κατανόηση των πνευματικών «συντομεύσεων» στις οποίες όλοι βασιζόμαστε για να επιταχύνουμε τη διαδικασία λήψης αποφάσεων, αποκαλύπτει μερικούς χρήσιμους τρόπους για να πείσετε τους άλλους ότι η πρότασή σας είναι η πιο αποδοτική και αποτελεσματική.

Μία από αυτές τις πνευματικές «συντομεύσεις» είναι η χρήση συγκρίσεων για την αξιολόγηση μίας επιλογής, αντί να την κρίνουμε μόνη της. Συχνά θα προσπαθούμε συνειδητά να το κάνουμε αυτό εσκεμμένα. Προσπαθείτε να εξακριβώσετε αν η προσφορά ενός πωλητή ή προμηθευτή είναι δίκαιη; Δείτε και άλλες προσφορές. Θέλετε να δείτε να μπορείτε να επιτύχετε τους στόχους πωλήσεων έως το τέλος του τριμήνου; Συγκρίνετε τις μέχρι τώρα επιδόσεις σας με προηγούμενες περιόδους.

Η υποκείμενη ψυχολογική αρχή είναι η αντιληπτική αντίθεση – και μπορεί επίσης να είναι μία ασυνείδητη και όχι εσκεμμένη διαδικασία. Θα «δούμε» ένα μπουκάλι κρασί των 35 ευρώ πολύ διαφορετικά αν πρώτα μας έχουν προσφέρει ένα κρασί των 15 ή ένα των 60 ευρώ, άσχετα με το αν καταγράφουμε ενεργά και αντιλαμβανόμαστε τις διαφορές.

Οι επιχειρήσεις μπορούν να το χρησιμοποιήσουν αυτό προς όφελός τους όταν θέλουν να πείσουν τους πελάτες να πάρουν αποφάσεις αγοράς βασιζόμενοι στην τιμή. Σαν ακραίο παράδειγμα, πάρτε τον όμιλο Carluccio’s Restaurant Group, ο οποίος έχει πάνω από 70 καφετέριες στην Ευρώπη και τη Μέση Ανατολή. Προσφέρουν ευρεία γκάμα αυθεντικών ιταλικών πιάτων, όπως ζυμαρικά, σαλάτες, παγωτά – και μοτοσικλέτες. Ναι καλά διαβάσατε: Δεσπόζουσα θέση στους καταλόγους έχει μία Vespa Primavera 50, την οποία μπορούν να αγοράσουν οι πελάτες, στο χρώμα της προτίμησής τους, έναντι 4.500 ευρώ.

Σε σύγκριση με τις σαλάτες και τα σάντουιτς, βέβαια, τα Carluccio’s δεν πουλάνε τόσες πολλές μηχανές. Όμως οι μηχανές δεν βρίσκονται στον κατάλογο τόσο πολύ για να τις αγοράσει ο κόσμος, όσο για να κάνει τις σαλάτες και τα σάντουιτς να μοιάζουν πιο οικονομικές και αποτελεσματικές επιλογές για τους πελάτες.

Η κατανόηση της αντιληπτικής αντίθεσης μπορεί να συμβάλλει και σε άλλα πεδία εκτός της τιμολόγησης.

Για παράδειγμα, αν παρουσιάζετε στο διοικητικό συμβούλιο ένα business plan για ένα νέο προϊόν, πρώτα εξετάστε τα προϊόντα που έχετε αποφασίσει να «κόψετε». Αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να επινοήσετε κακής ποιότητας εναλλακτικές λύσεις για την δική σας… σπουδαία ιδέα, έτσι ώστε να φαίνεται πιο εντυπωσιακή, αλλά αντιθέτως στοχεύει στο να δώσει στο ακροατήριό σας το προνόμιο της σύγκρισης των ίδιων πραγματικών διαφορών που και εσείς βρήκατε.

Ίσως φοβάστε ότι αν το κάνετε αυτό υπάρχει κίνδυνος το διοικητικό συμβούλιο να στρέψει το ενδιαφέρον του σε κάποιο άλλο προϊόν. Αν και κάτι τέτοιο δεν μπορεί να αποκλειστεί, κανονικά δεν θα έπρεπε να το φοβάστε.

Πρώτον, επειδή οι προτάσεις που παρουσιάζετε πρώτες είναι όντως γνήσιες, στην περίπτωση που το ακροατήριό σας επιλέξει τελικά αυτές, τότε υπάρχει ακόμη κάποιο όφελος για την επιλογή (και ίσως περισσότερο απ’ ότι νομίζατε).

Δεύτερον, κερδίζετε τη φήμη αυτού που υποστηρίζει τις ανοιχτές διαδικασίες λήψης αποφάσεων, και όχι κάποιου που σκοπίμως «κρύβει» τις εναλλακτικές προτάσεις για να περάσει το δικό του. Επιπλέον, η παρουσίαση θεμιτών συγκρίσεων σας δίνει μία μεγάλη ευκαιρία να προχωρήσετε σε περαιτέρω σημαντικές συζητήσεις.

Εκτός από τις θεμιτές συγκρίσεις υπάρχουν πολλοί άλλοι τρόποι να ενεργοποιήσετε τον παρακινητή «αποτελεσματικών και αποδοτικών αποφάσεων». Η παρουσίαση μαρτυριών, για παράδειγμα, δείχνει ότι αν εκείνοι που είναι παρόμοιοι με το ακροατήριό σας κάνουν μία συγκεκριμένη επιλογή, τότε είναι καλό και γι αυτούς να κάνουν την ίδια επιλογή.

Ανεξάρτητα από το αν επιθυμείτε να πείσετε ένα ή περισσότερα άτομα, η κατανόηση του πώς ενεργοποιείται αυτό το βαθιά ριζωμένο κίνητρο μπορεί να σας δώσει τη δύναμη να πείσετε το ακροατήριό σας ότι η επιλογή που προσφέρετε είναι η σωστή.

*Ο Steve Martin είναι συγγραφέας του «THE SMALL BIG – Small Changes That Spark Big Influence».

new-cover-insurancegif

Related Posts

Ταχύτητα, τεχνολογία και ανάπτυξη, οι προτεραιότητες της Groupama
asfalistikomarketing

Ταχύτητα, τεχνολογία & ανάπτυξη οι προτεραιότητες της Groupama

by Νίκος Μωράκης
Apr 9, 2025
C.A.R.: Μεγάλη η συχνότητα σε αποζημιώσεις για φυσικές καταστροφές
asfalistikomarketing

C.A.R.: Μεγάλη η συχνότητα σε αποζημιώσεις για φυσικές καταστροφές

by Insurancedaily editorial team
Apr 7, 2025
Γ. Τζέης: Οι εύθραυστες γεωπολιτικές ισορροπίες δοκιμάζουν τις αντοχές των αγορών
asfalistikomarketing

Γ. Τζέης: Οι εύθραυστες γεωπολιτικές ισορροπίες δοκιμάζουν τις αντοχές των αγορών

by Νίκος Μωράκης
Feb 25, 2025
14 στελέχη μιλούν για τις προοπτικές ανάπτυξης της ασφαλιστικής αγοράς
asfalistikomarketing

14 στελέχη μιλούν για τις προοπτικές ανάπτυξης της ασφαλιστικής αγοράς

by Βίκυ Γερασίμου
Feb 21, 2025
Οι προοπτικές του ασφαλιστικού κλάδου τα επόμενα χρόνια
asfalistikomarketing

Οι προοπτικές του ασφαλιστικού κλάδου τα επόμενα χρόνια

by Insurancedaily editorial team
Feb 17, 2025
12 κορυφαία στελέχη της ασφαλιστικής αγοράς μιλούν για το τι αναμένουν το 2021
asfalistikomarketing

Ν. Ζάχος: Χρονιά μεταρρυθμίσεων το 2024

by Insurancedaily editorial team
Feb 17, 2025
Γ. Καντώρος: Η τεχνολογία εξελίσσει τον ρόλο των φυσικών δικτύων
asfalistikomarketing

Γ. Καντώρος: Η τεχνολογία εξελίσσει τον ρόλο των φυσικών δικτύων

by Νίκος Μωράκης
Feb 12, 2025
Ι. Βοτσαρίδης: H υποχρεωτικότητα από μόνη της δεν αρκεί
asfalistikomarketing

Ι. Βοτσαρίδης: H υποχρεωτικότητα από μόνη της δεν αρκεί

by Insurancedaily editorial team
Feb 12, 2025
Το μέλλον της ασφάλισης το 2025: Οι τάσεις και η ελληνική προοπτική
asfalistikomarketing

Το μέλλον της ασφάλισης το 2025: Οι τάσεις και η ελληνική προοπτική

by Insurancedaily editorial team
Feb 11, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

300x250png
odc-banner-general-0225gif
medifirstlaunchcampaign300x250pxgif
ocin25rb300x250gif

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ